Újpest és még ami utána jöhet...

Először kezdődött egy félreértéssel, mondtam neki, hogy induljon el, én főzök egy sztrapacskát, aztán beszélünk. Aztán 2 körül azzal hívott, hogy kész vagyok-e, mert akkor indulna, és engem vár... Akkor mondtam, hogy jöjjön át, befejezem a második adagot, és mehetünk. Ezt a részt láttad. Ami utána volt: kimetróztunk újpest-városkapuig. Direkt a kálvinra mentünk, mert a Felszabon mindig vannak ellenőrök. Most a Kálvinon is voltak... Sebaj, eszembe jutott a tegnapi maradék éjszakai jegyem - ugyanis túlélte a hazautat is - szóval azt lekezeltem, (fájó szívvel vetettem még egy pillantást a 400Ft-os névérékre). Aztán irány Városkapu. De még rengeteg időnk van a vonatig: menjünk el a végállomásig, SŐT, a kihúzóban forduljunk is meg a metróban maradva. OK. De még így is maradt időnk, akkor sétáljunk egy megállót, szálljunk ki itt a végállomáson. OK. Vicces volt az indulási oldal lépcsőjén felsétálva átmenni a bejárati jegyellenőrök sorfalán hátulról... Aztán sétáltunk egy megállót és sikerült lekésnünk a vonatot, egy szó, mint száz.

Sebaj, menjünk vissza az Árpád hídhoz, és sárga busszal kimegyünk. A Tesco busz, az elvisz a Gyöngyösi utcáig! OK. megvárjuk. Megjött. beültünk és vártuk az indulást. Te, mondom a Tesco buszon üldögélve: lassan itt a következő vonat, sőt mindjárt. Szálljunk le gyorsan, és menjünk vissza inkább Városkapuhoz. Na akkor lépjünk ki visszafelé. Hát sikerült is visszaérnünk 18:07-re, pont ilyenkor indulna a vonat munkanapokon, de ma nem az van... Ááá. Akkor itt következett még egy fél órás fagyoskodás, és már ültünk is a 18:37-esen a jó melegben. Innentől sima utunk volt.

1 megjegyzés:

  1. Jé, mintha csak egy én és Geri közös utazását olvasnám, különösképpen a Bajcsy kihúzó megemlítése miatt, aminek jelentését úgysem tudják túl sokan, de most megmondom: ez csak az a bizonyos sokak szerint titokzatos hely, ahová a metrók "kihúznak" a végállomás elérése után, hogy aztán megforduljanak, és induljanak vissza (kivéve, ha már az éjféli expressz megy be, mert az már csak hajnalban indul vissza). Ezen helyek külseje nem egy nagy durranás (az Árpád híd és a Forgách között, illetve a Nagyvárad tér és a Népliget között látható is, hogy csak a jelzők, meg a két peron, és az annál álló kerítés az egész ~125 méteren keresztül...viszont ha valaki a végállomás közelében akarja eltölteni az időt, annak érdemes néha bennmaradni direkt a vonatban (Kő-Ki-nél meg főleg, ott még nem egyhangú környezet is van)!

    VálaszTörlés